http://s3.picofile.com/file/8188704918/Internet_Download_Manager_IDM_6_18_6_www_AndroidHa_com.apk.html
http://uplod.ir/gmam6br8v0wk/com.sonymobile.backgrounddefocus-1.apk.htm
http://uplod.ir/8lwq6qcc134k/Xmodgames_v1.1.0_khasdownload.comr.apk.htm
slm khedmat dostaye golam bebakhshid ke dir tar matalebam ro beroz mekonam ba tamam vogod ozr mekham az tak taketon az in bebad say mekonam beshtar biyam age kasi bashe ke mano to apdate kardan weblagam dast yari bede mamnon mesham
insta=camarosalar
skype id=camarosalar
امید وارم خوشتون بیاد
با ۳۵۰۰ دلار هزینه اضافی برای استفاده از آپشن 1LE، کامارو SS تبدیل به یک خودرو با هندلینگ فوقالعاده و مدلی آماده برای پیست در کلاس پورشه 911 GT3 میشود. حتی اگر کاماروی خود را اصلاً به جاده نبرید، 1LE پکیچی کامل برای عاشقان رانندگی خواهد بود. البته امکان انتخاب گیربکس اتوماتیک و پکیج 1LE به صورت همزمان برای شما وجود نخواهد داشت.
تغییرات انجام شده در شاسی بسیار گسترده هستند و 1LE به صورتی دقیق و جزئی در جهت هندلینگ بهتر عمل کرده است. در مقایسه با مدل استاندارد SS، میلههای ضدّ لغزش جلو و عقب بزرگتر شدهاند، ضربهگیرهای عقب تک سیلندر جایگزین نوع دو سیلندری آن در SS شدهاند و چرخهای ۲۰ اینچی با طراحی مشکی با عرض ۱۰ اینچ در جلو و ۱۱ اینچ در عقب از تایرهای 285/35R-20 گودیر Eagle F1 Supercar G:2 استفاده کردهاند که از ZL1 گرفته شده است. به منظور کارایی بیشتر، از بیرینگ چرخها، محفظه ضربهگیر عقب و پمپ سوختها بزرگتر ZL1 نیز استفاده شده است.
علاوه بر استفاده از طرح مشکی در چرخها، در بدنه خودرو، کاپوت از طرح وینیل سیاهرنگ بهره گرفته شده و همینطور اسپویلرهای جلو و عقب بزرگتری به کار رفتهاند. تغییرات در داخل کابین، شامل پوشش میکروفیبر غربیلک فرمان و شیفتر و مشابه همان چیزی است که در ZL1 استفاده شده است. شیفترها عملکرد سریعتری دارند و واکنش گیربکس ۶ دنده نیز قابلتوجه است.
چیزی که مدل 1LE را متمایز میکند، نحوه قرار دادن امکاناتش برای عوض کردن حال و هوای کامارو است. سیستم فرمان اندکی حالت الکتریکی پیدا کرده است، ولی توانایی کنترل مناسبی را ایجاد می کند. در همین حال، کامارو در تست لغزش در پیچ، چسبندگی 1.01g را نشان میدهد. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هنگام وارد شدن به جاده سنگفرش، تایرهای جلو اندکی بیش از حد به کف میچسبند و حرکت فرمان سنگین میشود. کیفیت سواری، ممکن است چندان برای برخی افراد رضایتبخش نباشد، ولی اثر ناهمواریهای جده به سرعت توسط ساختار صلب خودرو دفع میشود. این شرایط، کاملاً ارائه نشدن کیت 1LE برای کانورتیبلها را توسط شورولت توجیه می کند. پنجرههای کوچک و ستونهای جلو و عقب ضخیم در یک خودرو، ممکن است دید داخل کابین را محدود کنند، ولی برای ایجاد یک ساختار صلب بسیار مفید هستند.
در 1LE، شورولت تمام بیدقتیها را کنار گذاشته است. تمام نقطه ضعفهای یک مدل کامارو SS معمولی از میان رفتهاند و تمام بخشهای آن حالت بهینهای پیدا کردهاند. واکنش فرمان و پدال گاز بسیار سریع است؛ ولی در همین حال، این واکنش سریع، حالتی متعادل بین عصبیبودن و آرامش دارد. در مورد سیستم ترمز نیز، با اینکه اندکی لغزش در هنگام اولین تماس با پدال مشاهده میشود، ولی عملکرد آن بسیار مناسب است و این خودروی ۱۷۶۰ کیلوگرمی را از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت در مسافت ۴۴/۱۹ متر متوقف میکند.
چیزی که با آمدن پسوند 1LE تغییری نمیکند، پیشرانه است. مانند تمام مدلهای گیربکس دستس کامارو SS، 1LE نیز برای حرکت چرخهای عقبش از یک موتور ۶/۲ لیتری LS3 V-8 با قدرت ۴۲۶ اسببخار استفاده میکند. در خودرویی که در اینجا تست شده، از یک آپشن سیستم اگزوز دو حالته ۸۹۵ دلاری استفاده شده که موجب باز شدن سوپاپها برای ایجاد نویز بیشتر در هنگام شتابگیری و دور موتورهای بالا میشود. زمان شتابگیری در کلاس نسخههای همرده قیمتی مانند فورد موستانگ و دوج چلنجر قرار میگیرد. مسافت یک چهارم مایل در ۱۲/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۸/۶ کیلومتر بر ساعت طی میشود و رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت نیز ۴/۵ ثانیه زمان میبرد.
فارغ از آپشن ۱۹۹۵ دلاری صندلیهای «ریکارو» و متریال به کار رفته در پوشش فرمان وشیفتر، بقیه قسمتهای کابین کامارو، مار رابه یاد ورشکستگی جنرالموتورز میاندازد. البته به جز شرایط کابین، دیگر بخشهای 1LE به هیچوجه ظاهری ارزان ندارند.
مشخصات:
- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۴ سرنشین، ۲ در کوپه.
- قیمت مدل تست: ۴۱۸۸۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۳۸۰۰۰ دلار).
- نوع موتور: pushrod ۱۶ سوپاپ V-8، بدنه و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
- گنجایش: ۶۱۶۲ سیسی.
- قدرت: ۴۲۶ اسب بخار در ۵۹۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۵۶۹/۴۴ نیوتنمتر در ۴۶۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ دنده دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۸۵۲ متر.
- طول ماشین: ۴/۸۴۱ متر.
- عرض: ۱/۹۱۸ متر.
- ارتفاع: ۱/۳۷۷ متر.
- وزن کلی: ۱۷۶۱ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴/۵ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۰/۳ ثانیه.
- صفر تا ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت: ۳۰/۲ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵/۱ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۲/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۷۸/۶۴ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۵۱/۰۵ کیلومتر بر ساعت.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۴/۱۹۶ متر.
مصرف سوخت:
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۴/۷ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
salam khedmat dostaye golam ke be veblag man sar zadan omid varam az matalebam khosheton omade bashe ahaa rasti dashtam faramosh mekardam age mano to nevshtan matalebam hemayat konin shayad betonam ba menati ke be sar bande mazarin mataleb ali tari banvesam man mamolan gerfatar karam hastam age dir tar be nazarateton gavab medam mazerat mekham
mamnon montazer nazarateton hastam be omid didar
هیچ موقع دو چیز را بر کسی مگو
1- ازت متنفر هستم
2- دیگر نمیخواهم ببینمتان
کوروش کبیر
»» شورولت کامارو Z/28 مدل 2014
نمایشگاه نیویورک 2013: کامارو Z/28 ساخته شده تا فاصله خالی میان SS و ZL1 را پر کند؛ خودرویی که البته از بهار 2014 تحویل مشتریان می شود . . .
شورولت درکنار رونمایی مدل 2014 کامارو SS که از زمستان 2013 عرضه می شود، مدل Z/28 را نیز به عنوان اولین سری ارتقا یافته از آن در نیویورک رونمایی نمود. اول از فیس لیفت نسل پنجم کامارو شروع کنیم که آقای Tom Peters (سرپرست گروه طراحی خارجی) در معرفی آن گفته بود “مدل 2014 کامارو یک فرصت برای ما بود تا خواسته ها و انتظاراتی را که از مشتریان شنیده بودیم، به واقعیت تبدیل کنیم”
با یک نگاه سریع به SS جدید می توان به تغییر چراغ های جلو و عقب، تغییر کاپوت که موجب افزایش نیروی عمودی و بهبود خنکاری موتور شده، کاهش ضخامت جلوپنجره به همراه افزایش طول آن پی برد. تکمیل کننده نمای خارجی SS وجود دیفیوزر بسیار ساده و باله جدیدی است که در انتهای صندوق تعبیه شده است. از آنجاییکه شورولت هنوز هم از انتشار جزییات فنی SS خوداری کرده پس همچنان باید منتظر ماند.
حال به سراغ Z/28 برویم؛ خودرویی که نخستین عرضه آن به سال 1967 میلادی بازمی گردد. کیت بدنه آن شامل اسپلیتر جلو، زه های گلگیر و رکاب های عریض جانبی می شود. در نمای عقب نیز در کنار دیفیوزر جدید از سراگزوزهای دوبل در طرفین سپر استفاده شده؛ همچنین Z/28 بصورت استاندارد با رینگ های 19 اینچی و با تایرهای پیرلی از مدل PZero Trofeo R عرضه می شود.
در کابین Z/28 تغییرات اندکی صورت گرفته که مهم ترین آنها در صندلی های جدید ریکارو، فرمانی که قسمت زیرین آن تخت شده، تریم Octane و صندلی های جدید عقبی که قابشان از فوم ساخته شده، خلاصه می شود.
در زیر کاپوت Z/28 (البته برخلاف مدل های 1967 که موتور 5.0 لیتری V8 داشتند!) پیشرانه LS7 شورولت جاگرفته؛ یعنی یک موتور 7.0 لیتری V8 که قدرت و گشتاور تولیدی آن به بیش از 500 اسب بخار و 637 نیوتن متر میرسد. این موتور پیش از این بر روی مدل های Z06 کوروت نیز نصب شده بود. وظیفه انتقال قدرت برعهده گیربکس جدید هفت سرعته دستی Tremec است.
با آنکه مشخصات فنی Z/28 به پای پیشرانه تا دندان مسلح کامارو ZL1 نمی رسد اما در تست های شورولت معلوم شده که Z/28 حدود 3.0 ثانیه سریع تر از برادر بزرگتر خود می تواند یک دور کامل پیست (کدام پیست؟!) را طی کند.
سریع تر بودن Z/28 را باید مدیون کاهش وزن های صورت گرفته در آن نظیر استفاده از رینگ های سبک و یا شیشه های نازکتر عقب که ضخامتشان از 3.5 میلیمتر به 3.2 میلیمتر کاهسته شده، دانست طوریکه وزن خالص خودرو را در مقایسه با ZL1 چیزی حدود 136 کیلوگرم سبکتر کرده است. البته موارد دیگری مثل سیستم ضدلغزش دیفرانسیل، خشک تر شدن تعلیق و استفاده از دیسک های کربن/سرامیکی برمبو که با سایز 394×36 میلیمتر در جلو و 390×32 میلیمتر در عقب می توانند حداکثر شتاب منفی 1.5G را به راننده تحمیل کنند نیز بی تاثیر نبوده اند.
نمایشگاه نیویورک 2013: کامارو Z/28 ساخته شده تا فاصله خالی میان SS و ZL1 را پر کند؛ خودرویی که البته از بهار 2014 تحویل مشتریان می شود . . .
شورولت درکنار رونمایی مدل 2014 کامارو SS که از زمستان 2013 عرضه می شود، مدل Z/28 را نیز به عنوان اولین سری ارتقا یافته از آن در نیویورک رونمایی نمود. اول از فیس لیفت نسل پنجم کامارو شروع کنیم که آقای Tom Peters (سرپرست گروه طراحی خارجی) در معرفی آن گفته بود “مدل 2014 کامارو یک فرصت برای ما بود تا خواسته ها و انتظاراتی را که از مشتریان شنیده بودیم، به واقعیت تبدیل کنیم”
با یک نگاه سریع به SS جدید می توان به تغییر چراغ های جلو و عقب، تغییر کاپوت که موجب افزایش نیروی عمودی و بهبود خنکاری موتور شده، کاهش ضخامت جلوپنجره به همراه افزایش طول آن پی برد. تکمیل کننده نمای خارجی SS وجود دیفیوزر بسیار ساده و باله جدیدی است که در انتهای صندوق تعبیه شده است. از آنجاییکه شورولت هنوز هم از انتشار جزییات فنی SS خوداری کرده پس همچنان باید منتظر ماند.
حال به سراغ Z/28 برویم؛ خودرویی که نخستین عرضه آن به سال 1967 میلادی بازمی گردد. کیت بدنه آن شامل اسپلیتر جلو، زه های گلگیر و رکاب های عریض جانبی می شود. در نمای عقب نیز در کنار دیفیوزر جدید از سراگزوزهای دوبل در طرفین سپر استفاده شده؛ همچنین Z/28 بصورت استاندارد با رینگ های 19 اینچی و با تایرهای پیرلی از مدل PZero Trofeo R عرضه می شود.
در کابین Z/28 تغییرات اندکی صورت گرفته که مهم ترین آنها در صندلی های جدید ریکارو، فرمانی که قسمت زیرین آن تخت شده، تریم Octane و صندلی های جدید عقبی که قابشان از فوم ساخته شده، خلاصه می شود.
در زیر کاپوت Z/28 (البته برخلاف مدل های 1967 که موتور 5.0 لیتری V8 داشتند!) پیشرانه LS7 شورولت جاگرفته؛ یعنی یک موتور 7.0 لیتری V8 که قدرت و گشتاور تولیدی آن به بیش از 500 اسب بخار و 637 نیوتن متر میرسد. این موتور پیش از این بر روی مدل های Z06 کوروت نیز نصب شده بود. وظیفه انتقال قدرت برعهده گیربکس جدید هفت سرعته دستی Tremec است.
با آنکه مشخصات فنی Z/28 به پای پیشرانه تا دندان مسلح کامارو ZL1 نمی رسد اما در تست های شورولت معلوم شده که Z/28 حدود 3.0 ثانیه سریع تر از برادر بزرگتر خود می تواند یک دور کامل پیست (کدام پیست؟!) را طی کند.
سریع تر بودن Z/28 را باید مدیون کاهش وزن های صورت گرفته در آن نظیر استفاده از رینگ های سبک و یا شیشه های نازکتر عقب که ضخامتشان از 3.5 میلیمتر به 3.2 میلیمتر کاهسته شده، دانست طوریکه وزن خالص خودرو را در مقایسه با ZL1 چیزی حدود 136 کیلوگرم سبکتر کرده است. البته موارد دیگری مثل سیستم ضدلغزش دیفرانسیل، خشک تر شدن تعلیق و استفاده از دیسک های کربن/سرامیکی برمبو که با سایز 394×36 میلیمتر در جلو و 390×32 میلیمتر در عقب می توانند حداکثر شتاب منفی 1.5G را به راننده تحمیل کنند نیز بی تاثیر نبوده اند.
کامارو ZL1، فرزند جسور شورولت در سال 2014
1 نظر, 1392/10/22, در آزمایش فنی, آمریکایی, اسلایدر, شورولت, کوپه
محمد ایزدی – بعد از معرفی شورلت کامارو ZL1 کوپه در سال 2012 ، این خودرو توانست رده ششم جدول بهترین خودروهای سال 2012 را به خود اختصاص دهد و همچنین توانست دیگر رقیب آمریکایی خود یعنی فرود شبلی 2012 را به راحتی پشت سر بگذارد. این در حالی بود که کامارو علاوه بر شکست شبلی 2012 جایگاه ویژه ای را در بین دوستاران خودروهای آمریکایی بدست آورد.
در این تست نیز نسخه 2014 این محصول مورد ارزیابی قرار گرفته است.خودروی مورد تست یعنی کامارو ZL1 از گیربکس 6 سرعته بهره می برد اما شلبی GT500 فاقد این گیربکس بود که در تمامی مراحل تست سرعت خودرو به طور محسوس خود نمایی می کرد.
محصول 2014 شورلت مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری LSA V8 بوده که به لطف بهرگیری از سوپر چارجر قادر به تولید 580 اسب بخار نیرو و 556 پوند فوت گشتاور می باشد و می تواند این خودرو 1998 کیلوگرمی را در مدت 4.1 ثانیه از حال سکون به 100 کیلومتر سرعت برساند. لازم به ذکر است ، این نسخه موتوری مورد استفاده بر روی ZL1 در کادیلاکCTS-V نیز مورد استفاده قرار گرفته بود که بر روی کادیلاک قادر به تولید 556 اسب بخار نیرو بود و ماکزیمم گشتاور تولیدی آن به 551 پوند فوت می رسید. این توان بازدهی بالا شورلت کامارو ZL1 (2014) باعث شده تا به قوی ترین خودرو تاریخ جنرال موتورز تبدیل شود ، اما این پایان کار نبوده و بر خلاف نظر همگان ZL1 در رده اول سریع ترین خودرو این کمپانی قرار نخواهد گرفت؛ بلکه این افتخار بزرگ به نسخه محدود شده شورلت کورت 2013 با توان خروجی 505 اسب بخار تعلق می گیرد.
در تست شتاب نیز که در پیست درگ انجام شد ، ZL1 توانست مسافت 400 متر را در مدت زمان 12.5 ثانیه و با سرعت 184 کیلومتر بپیماید.
در بخش تست شهری خودرو متوجه سیستم تعلیق مغناطیسی می شوید که هم در حالت رانندگی کانفورت ( معمولی ) و حالت ورزشی ( اسپرت ) آرامش درخور توجهی را برای شما به ارمغان می آورد ، همین عامل نیز در سر پیچ ها باعث می شود تا هیجان قابل لمسی به راننده منتقل شود.
در ادامه بررسی های خود تصمیم به محک زدن توان پیشرانه گرفتیم ، موتور سوپر چارج این خودرو در حد قابل توجهی تورک بالایی را تولید می کند و برای دود کردن لاستیک ها حتی در دنده 2 کافی به نظر می رسد ، فقط کافیست تا پدال گاز را تا انتها فشار دهید تا صدای گوش نواز صوت سوپر چارجر به همراه صدای اگروز به گوش شما برسد! شورلت نیز مانند نمونه های قبلی حالت رانندگی اسپرت را برای مدل 2014 تعبیه کرده است و به راننده این امکان را می دهد تا دراستارت زمان کمتری را از دست بدهد همچنین تعویض دنده ها با سرعت بیشتری انجام پذیرد و تأخیر پدال گاز را به طرز قابل توجهی کمتر می شود اما با تمامی این اوصاف هنوز هم تاخیر گیربکس در زمان سنگین کردن دنده ها به چشم می خورد.پدال های تعویض دنده نیز در پشت فرمان تعبیه شده و به کنترل بیشتر راننده بر تعویض دنده کمک می کند هر چند جذابیت گیربکس های دوکلاچه و یا حتی 8سرعته ZF تجربه بسیار دلچسب تری را برای شما به ارمغان می آورد.
در مسیر های پر ترافیک نیز دمای موتور و مصرف سوخت خودرو به لطف بهرگیری از سیستم STOP & GO از مرز تعیین شده خود تجاوز نمی کند!در کل مسیر تست ، شاید مهم ترین ضعف موجود که بیش از همه خود نمایی می کرد ، سقف تاشو خودرو بود که علاوه بر تأخیر بسیار زیاد ، در مقابل هوا بسیار نفوذ پذیر بود.هر چند مسئولین جنرال موتور وعده رفع این مشکل را داده بودند ولی باز هم تاخیر زیاد در زمان تاشدن و باز شدن آن به چشم می خورد.
از مهم ترین رقیب های کامارو ZL1 می توان به فورد شبلی GT500 (662 اسب بخار ) با قیمت 60.595 هزار دلار و مرسدس بنز C63 AMG (481 اسب بخار ) با قیمت 65.375 هزار دلار اشاره نمود.
قیمت این خودرو نیز برای مدل پایه 61.150 هزار دلار و نسخه مورد آزمایش 66.630 هزار دلار در نظر گرفته شده است.
روز چهارشنبه 27 مارچ سال 2013 میلادی، در محل برگزاری نمایشگاه اتومبیل در نیویورک بار دیگر غرش شورلت کامارو z28 بر خاست .
این مدل از یک پیشرانه 7 لیتری v8 آلومینیمی با 500 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد که انتظار می رود شتاب اولیه زیر 5 ثانیه و توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی معادل 300 کیلومتر بر ساعت را برای آن به دنبال داشته باشد.
سیستم روغن کاری dry-sump، اگزوز پیشرفته، جعبه دنده 6 سرعته دستی، دیفرانسیل با لغزش محدود، سامانه اعمال زمان بندی متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها، براگیر و دیفیوزر عقب، رکاب های جانبی اسپرت، دیسک های ترمز «برمبو» از جنس سرامیک کربن با اندازه 15.5 اینچ در جلو و 15.3 اینچ در عقب، تایرهای 305 با 30 میلی متر پهنا ساخت «پیرلی»، رینگ های 19 اینچی، صندلی های اسپرت «ریکارو» با کمربندهای ایمنی مسابقه ای، سیستم کنترل ثبات و پایداری الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (سفارشی)، امکان تنظیم برقی صندلی های جلو (سفارشی) و سیستم نور زنون (سفارشی) از جمله شاخصه ها و امکانات این مدل به شمار می روند.
شایان توجه است، فروش این مدل از اوایل سال 2014 میلادی آغاز خواهد شد.
به تصاویر زیر نیز توجه فرمایید:
کامارو با رنگ سفارشی
یکی از آخرین کامارو های 2013 وارد شده به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با رنگی سفارشی است . این خودرو با موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری خود قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است . کامارو با قیمتی مابین 40 الی 78 هزار دلار در سه مدل RS و SS و ZL1 در منطقه آزاد ارس قابل تهیه است .
کامارو با رنگ سفارشی
یکی از آخرین کامارو های 2013 وارد شده به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با رنگی سفارشی است . این خودرو با موتور هشت سیلندر 6.2 لیتری خود قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت است . کامارو با قیمتی مابین 40 الی 78 هزار دلار در سه مدل RS و SS و ZL1 در منطقه آزاد ارس قابل تهیه است .
جدیدترین محصول شورلت کامارو در پیست نوربورینگ در حدود چهار ثانیه سریع تر از شورلت کامارو ZL1 است که بدین ترتیب سریع ترین خودرو تاریخ کامارو است.
با وجود پیست بارانی کامارو Z28 موفق شد سریع ترین زمان را در میان خودروهای نسل کامارو به خود اختصاص دهد و در واقع Z28 سریع تر از خودروهای اسپرت مانند پورشه ۹۱۱ کارا اس و حتی لامبورگینی Murcielago LP640 است.
این خودرو دارای یک موتور ۷٫۰ لیتری LS7 با قدرت پیشرانه ۵۰۵ اسب بخار و ۴۸۱ پوند بر فوت نیروی گشتاور است و البته در حدود ۳۰۰ پوند سبک تر از سوپرشارژ ZL1 است.
به هر حال این خودرو سریع ترین، گرانترین و به یادماندنی ترین خودرو در نسل پنجم کامارو است و البته جنرال موتورز به احتمال فراوان قصد دارد تنها بین ۳ تا ۴ هزار خودرو از این مدل در هر سال تولید کند.
هر چند قیمت گذاری رسمیبرای این خودرو اعلام نشده است این خودرو به طور یقین قیمتی بالاتر از ۵۶ هزار دلار در هر سال خواهد داشت.
مشخصات 2014 Chevrolet Camaro Z/28
نوع خودرو | موتور جلو ، دیفرانسیل عقب کوپه دو در، چهار نفره |
موتور | 8 سیلندر خورجینی /7.0 لیتر/16 سوپاپ |
قدرت خروجی | 505 اسب بخار در 6100 rpm |
گشتاور | 481 lb-ft در 4800 rpm |
جعبه دنده | 6 سرعته دستی |
وزن تقسیم وزن |
3858 lb 53% جلو ، 47% عقب |
شتاب 0-60 MPH | 4.0 ثانیه |
رکورد 1/4 مایل | 12.3 ثانیه – 117.2 مایل بر ساعت |
ترمزگیری از سرعت 60 mph | 97 FT |
تست Figure Eight | 23.6 ثانیه – 0.84 G |
شتاب جانبی (میانگین) | 1.06 G |
طولxعرضxارتفاع | 52.4×76.9×192.3 اینچ |
قیمت پایه | 75,995 $ |
قیمت نمونه موجود در تست | 77,145 $ |
مصرف سوخت (ترکیبی) | 15mpg |
گارانتی | 3 سال یا 36,000 مایل |